Koniec roku to zawsze wzmożony okres wydatków na reklamę. Wiele firm dokonuje podsumowań, wylicza zyski i ich część inwestuje w reklamę. Dobrze jeśli jest to uzupełnienie innych celowych działań promocyjnych. W tym momencie samo nasuwa się że podstawowym produktem reklamowym staje się kalendarz. Nie jest to wbrew pozorom złe myślenie. Obdarowując zaprzyjaźnioną firmę, czy to dostawce czy odbiorcę, kalendarzem ściennym zapewniamy sobie niskim kosztem przestrzeń reklamową w kluczowym miejscu. Nasza reklama trafia w newralgiczny punkt. Dział zakupów czy logistyki to miejsce gdzie podejmuje się kluczowe, dla nas jako dostawców, decyzje. Warto więc aby osoby tam pracujące nie zapomniały o nas. Kalendarz w takim miejscu nie jest też tylko obrazkiem na ścianie. Pomimo wielu urządzeń gdzie datę możemy sprawdzić pracownicy takich działów mają zakorzenione sprawdzanie dat. Szczególnie jeśli ustala się z kimś jakiś termin. Oddzielną kwestią są kalendarze książkowe dla kadry menadżerskiej. Osoby które planują i zarządzają korzystają z tego klasycznego „urządzenia” i do tego regularnie przez okrągły rok. Dlatego warto zainwestować w takie rozwiązanie!