Optymalizacja – performance marketing

Ładnie czy brzydko? Dobrze czy źle?

Tworząc kampanie marketingowe, reklamy czy nawet budując stronę ciągle zadajesz sobie takie pytania. Walczysz ze swoją agencją reklamową by było tak jak chcesz. Każdy opiera się na zdobytych doświadczeniach i okopuje się na swoich pozycjach. Tylko po co? Przecież możesz zweryfikować za pomocą testów które rozwiązanie jest bardziej efektywne. O to przecież chodzi, o skuteczność i zwiększanie przychodów. Jedyne co musisz zrobić to mierzyć i porównywać wyniki działań – tylko i aż. Performance marketing to zestaw narzędzi przy przy użyciu których określamy i znajdujemy drogi do podnoszenia konwersji. Poprawiamy content twojej aplikacji czy sklepu internetowego tak by treść była interesująca dla odbiorców i wyszukiwarek. Korzystamy głównie z narzędzi oferowanych przez Google.

Google Tag Manager

Narzędzie pozwalające na mierzenie dowolnego parametru związanego z aktywnością użytkowników na stronie.

Google Analitics

Kopalnia wiedzy o użytkownikach strony, ich zrachowaniach i działaniach prowadzących do konwersji.

Google Optimize

Dzięki temu narzędziu można wprowadzać i testować różne rozwiązania na stronie bez udziału programistów.

Google AdWords

System reklamowy pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych oraz reklam produktów przed organicznymi wynikami wyszukiwania.