Nie ma złej pogody jest tylko słaba promocja, reklama!

Powinniśmy po pierwsze zastanowić się nad tym co zrobić, aby nasi wczasowicze nie nudzili się podczas deszczu. To niestety w największej części Państwa rola – my się na tym słabo znamy. Wiemy za to, że każde dobrze zrealizowane przedsięwzięcie powinno zacząć się od sporządzenia planu. Robimy zatem burzę mózgów i spisujemy pomysły.

„Nie ma złej pogody są tylko źle ubrani turyści!”.

Następnie należy wykonać analizę SWOT dla każdego działania i ocenić czy np. aby na pewno łyżwy w lipcu znajdą swoich amatorów. Warto wszystkie wybrane koncepcje utrwalić na jakimś stałym nośniku typu rzeźbiona lub wypalona dębowa deska i opatrzyć tytułem „Instrukcja postępowania na wypadek niepogody”. Zalecamy częste zaglądanie dla utrwalenia i udostępnianie klientom zaraz po przyjeździe. Wczasowicz poinformowany to wczasowicz mniej zdenerwowany.

My pojawiamy się w drugiej części tej układanki.

Nasze zadanie to przyciągnąć do Państwa turystów wykorzystując całą paletę działań promocyjnych, których podstawą jest dostarczenie kompleksowej i aktualnej informacji o ofercie.

Nudzące się pociechy to słaby element wypoczynku.

My doskonale radzimy sobie z reklamą dlatego proponujemy podział zadań. Państwo wymyślają jak umilić wypoczynek wczasowiczom a my zajmiemy się promowaniem. Dlaczego tak? Nie mamy wpływu na pogodę, ale do miejsca w którym jest co robić nawet w czasie deszczu nie tylko turysta chętnie przyjedzie, ale i chętnie wróci. Klient który wraca i poleca to najlepsza reklama. My pomożemy wam go znaleźć i przekonać, że powinien was odwiedzić.
Zadania podzielone, cel jasny! Zostaje zadzwonić do naszego doradcy Pana Macieja 506 074 971 albo wysłać e-mail na adres biuro@workweb.pl

Albo nie trać czasu kup teraz i zatrudnij nas natychmiast!

Podziel się tym: